vineri, 15 mai 2015

Metoda accidentul- Escrocherii

Metoda atat de bine cunoscuta si sub numele de " accidentul" inca este utilizata si are foarte mari sanse de reusita...

Am fost sunat si eu, pe telefonul fix.
Sistemul lor este urmatorul:

- Alo familia ...... ?
- Da
- De la politia rutiera sunt. Dumneavoastra aveti soferi in fa
milie asa este?
- Da
- Cati ?
- ....
- Deci dumneavoastra sunteti domnul ...... ( si te lasa sa completezi)
- Iar ceilalti sunt domnul ..... ( si din nou te lasa sa completezi)
( pana aici a fost etapa in care au cules informatiile de care aveau nevoie)
- Domnul .... cand a-ti vorbit ultima data cu domnul ... ( un alt sofer din casa)
( in cazul meu vorbisem cu 30 de secunde inainte sa sune telefonul)
- Si a plecat catre masina, iar acum ar trebui sa fie in trafic, asa este?
- Da.
- Din pacate voiam sa va anunt ca a fost implicat intr-un accident.
( norocul meu sau ghinionul lui a fost ca exact atunci m-a sunat pe mobil persoana despre care el a spus ca a avut un accident. cand a auzit ca m-a suna, a inchis subit.)

Dupa ce a inchis inca aveam dubii daca e pe bune sau nu...

Stiu ca pare foarte ciudat si ca ar trebui sa te prinzi rapid, insa sa stiti ca nu este chiar asa.

Eu si dupa ce a inchis inca credeam ca e de la politie si ca cel cu care vorbeam la mobil nu voia sa imi recunoasca ca a avut accident sa nu ma sperie.

Dupa ce am pus pe foaie tot parcursul conversatiei am observat ca de fapt nu s-a prezentat, ca de fapt m-a pus pe mine sa il ajut in escrocheria sa prin impartasirea informatiilor.

Sunt foarte bine instruiti si foarte convingatori... Sunt tanar, sunt umblat prin lume, insa l-am crezut... Dar o batranica singura a carei copii sunt plecati in afara si nu pot da de el la telefon... cum credeti ca ar reactiona...

Prudenta maxima si verificati inainte de a pica intr-o plasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu